یک فنجان ‏بادمجان‬ خرد شده ۳۵ ‫‏کالری‬، ۰ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۲٫۵ گرم فیبر و ۰٫۸۳ گرم پروتئین دارد. ویتامین های موجود در بادمجان شامل پتاسیم، آهن، فولات، ویتامین K و ویتامین C است. پوست بادمجان بنفش یک منبع فیتوکمیکال به نام آنتوسیانین. که یک منبع آنتی اکسیدان است و با بیماریهای سرطان، التهاب و بیماری های عصبی مقابله می کند. بادمجان پروتئین ناقص دارد، اما همراه با دانه های مختلف و یا حبوبات یک پروتئین کامل است. بر خلاف بسیاری از میوه های دیگر، بادمجان بهترین خوردنی است به شرط آنکه د ...

بادمجان، سرشار از ویتامین

 

aubergine

 

یک فنجان ‏بادمجان‬ خرد شده ۳۵ ‫‏کالری‬، ۰ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۲٫۵ گرم فیبر و ۰٫۸۳ گرم پروتئین دارد.

ویتامین های موجود در بادمجان شامل پتاسیم، آهن، فولات، ویتامین K و ویتامین C است.

 

پوست بادمجان بنفش یک منبع فیتوکمیکال به نام آنتوسیانین.که یک منبع آنتی اکسیدان است و با بیماریهای سرطان، التهاب و بیماری های عصبی مقابله می کند.
 
بادمجان پروتئین ناقص دارد، اما همراه با دانه های مختلف و یا حبوبات یک پروتئین کامل است. بر خلاف بسیاری از میوه های دیگر، بادمجان بهترین خوردنی است به شرط آنکه درست پخته شود.
 
بافت اسفنجی و محکم آن برای کباب کردن، سرخ کردن، پختن مناسب است بادمجان باید کاملا پخته شود تا بهترین عطر و طعم را داشته باشد برخی از بادمجان ها تلخ هستند برای از بین بردن تلخی آن قرار دادن بادمجان در آب نمک بمدت تیم ساعت است سپس با آب سرد شسته و استفاده کنید.
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه